Subject: FW: Raasiku kirdeosa
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 16:55:17 +0200

Tere

Palun registreerida see mulle menetlemiseks.

Delta viit:  7.1-2/25/19488-6

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kert Kartau <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 25, 2025 1:29 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Raasiku kirdeosa

Tere

Saadan Raasiku kirdeosa projekti kooskõlastamiseks ka EHR-väliselt.

EHR-ja saadetud versioon on identsed.

<https://viimsikeevitus-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/kert_viimsikeevit
us_ee/EeEQE3d4kQVOpj-ORmxugL0BeDGMDXIhxnWQskgVkes1AQ>
2025002_TP_v02_Raasikukirde.asice
<https://viimsikeevitus-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/kert_viimsikeevit
us_ee/ETir6tn2F2JDhgOZCnDrcq8BqQ0vhJF7vL_ezForcbmIhw>
25001_PP_TL_V03_Raasiku-kirdeosa-katete-taastamine_21.02.2025.asice

Lugupidamisega,

Kert Kartau

Projekteerija

AS Viimsi Keevitus

Tel +372 5358 4742

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.